Teman Setia ^_^

Ahad, 9 Oktober 2011

--impian itu....--

hahaha..assalamualaikum..ini blog kedua saya..huhu..blog yang pertama pun x terurus, dah wat yg kedua..huh..suka hatylah..:P..kat sini nak cerita tentang impian..apa itu impian??? cepat2..aku kasi korang masa dua saat jer untuk pk...teeeett..ok dah tamat..huhu..:P.. bagi aku impian adalan cita2 yang ingin kita capai n gapai..tapi..apa beza pulak dengan cita2..oookk..meh nak explain dengan lebeh lanjut..bgi aku laa,, yang agak rajin baca buku nie jgak kan..cita2 tue,,contohnya bila besar t, korang nak jadi doktor..benda tue..mustahil x?? x kan?? korang blajor sungguh2..insyaallah tercapainya..tapi impian nie pulak..dalam diri korang cuma ada 5o peratus jer keyakinan untuk gapai dyer..korang akan rasa,,boleh ke x yer?? mmpu ker yer?? n korang kekadang rasa cam ..pasrah jer..sbb selalunyer impian tue selalu tinggi daripaa cita2..cth lebeh dekat lag..korang nak kawen ngan anak raja..benda tue mustahil ker..x?? korang pk lah sendiri..hahaha..tue apa yg aku faham..mmm..k..so agak2 apa contoh impian yg korang ada..ceciter skit....:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

``maseh belajar erti kehidupan yg sebenar``